www.ServeR-4-U.ForumZ.ro
Bine Ati venit ! Acest forum este de vanzare ! Contact YM mariuss615

Micsorarea loss'ului..pingului sh choke'ului pentru Counter Strike

In jos

Micsorarea loss'ului..pingului sh choke'ului pentru Counter Strike

Mesaj Scris de HellScream la data de Lun Feb 09, 2009 4:35 pm

In
acest tutorial, incerc sa explic pe intelesul tuturor cum putem sa
micsoram loss-ul, choke-ul si ping-ul. Pentru inceput, o sa va explic
ce inseamna fiecare in parte.

Loss
Inseamna
cate pachete sunt pierdute "in drum" de la server la client. Acest
lucru poate fi cauzat de o conexiune proasta, nu neaparat inceata. Daca
"teava" ta este mai mica decat cea a serverului, trebuie sa reduci
numarul de pachete de la server, pentru a primi pachetele de la server.

Choke
inseamna cate pachete nu au putut fi trimise serverului, din cauza
conexiunii tale slabe si/sau numarului mare de pachete cerute de server.
Pentru a optimiza loss-ul si choke-ul, vom folosi 3 comenzi rate XXXX, cl_updaterate XX si cl_cmdrate XX

rate XXXX * (XXXX reprezinta cifrele)
- Aceasta comanda seteaza transferul de date dintre client si server in orice clipa.
- Setari optime (depind de tipul de conexiune):
Cod:
28.8k = 1500-2200
33.6k = 2000-3500
56k = 3500-4000
ISDN = 4000-6000
xDSL, Cable, T1, etc = 6000-9999

In functie de conexiunea voastra, setati rate-ul.

Exemplu
Cod:
rate 9999
- Aceasta comanda se scrie in consola.
-
Daca setezi valorea comenzii mai sus/mai jos decat cea a serverului,
poate cauza loss/choke. Aceasta setare este in stransa legatura cu
setarile pentru loss si choke.

cl_updaterate XX (XX Reprezinta cifrele)

- Aceasta comanda seteaza cate pachete pe secunda primeste calculatorul tau.
- Setari optime (in functie de tipul conexiunii):

Cod:
Modem = 15-25
Broadband = 25-40
cl_cmdrate XX *
- Aceasta comanda seteaza cate pachete pe secunda sunt trimise serverului
- Setari optime:
Cod:
Modem = 25-35
Broadband = 40-50
LOSS - controlat de comanda cl_updaterate
CHOKE - controlat de comanda cl_cmdrate

Pasi:
1. Pornim Counter-Strike.
2. Scriem in consola net_graph 3. (Pentru dezactivare, net_graph 0)
3. Intram pe un server oarecum aglomerat.
4. Examinam loss-ul si choke-ul.

Daca ai loss, scade valoarea comenzii cl_updaterate. (preferabil cu 5)
Daca nu ai loss, incearca sa maresti valorea comenzii cl_updaterate pentru un ping mai bun
Daca ai choke, scade valoarea comenzii cl_cmdrate. (preferabil cu 5)
Daca nu ai choke, incearca sa maresti valorea comenzii cl_cmdrate pentru un ping mai bun
Daca ai loss si choke, incearca sa miscorezi rate-ul.
Daca nu ai loss si choke, incearca sa maresti rate-ul.

Nota: Recomand ca inainte de toate, sa setezi cl_updaterate si cl_cmdrate, iar apoi sa incerci diferite valori de rate
Dupa
schimbarea valorii unei comenzi, asteapta intre 5-10 secunde, pentru a
vedea rezultatele, asa ca nu schimba valorile foarte repede.
Odata
gasite valorile, salveaza-le in config.cfg sau userconfig.cfg. Se pot
salva si in configul personal, cu conditia ca acesta sa fie executat la
fiecare pornire de joc.

Cu alte cuvinte

CHOKE

Apare atunci cand:
-
calculatorul tau trimite prea multe pachete la server pe secunda. De
exemplu daca voi incercati sa trimiteti 100 de pachete / s si serverul
accepta doar 40, chokeul va fi 60 si pratic va fi imposibil sa jucati,
de aceea majoritatea serverelor sunt configurate in asa fel incat pot
satisface aceasta cerinta.

- serverul pe care joci nu poate primi toata informatia care i se trimite. Vina este a serverului, nu a jucatorului.

-
la fel ca mai sus, numai ca pcul tau nu este capabil sa primeasca
informatica trimisa de la server. Cauze: Procesor supraincarcat, placa
video slaba sau lag pe conexiunea de internet.

- de asemenea,
configuratia pcului vostru poate cauza si contribui la choke. Un pc cu
o configuratie slab sau slab configurat sau cu setari de joc slab
configurate poate cauza o grama de probleme.

FPS

Afiseaza
cati frame pe secunda este capabil calculatorul tau sa afiseze. ODATA
pentru TOTDEAUNA vreau sa intelegeti ca maximul de fps pe care ochiul
uman il suporta este de 60, ce este de la 60 in sus = FALS.

Stabilitatea FPSului este in functie de buna functionarea a placii video in primul rand, apoi a procesorului si ramilor.

LOSS

Lossul reprezinta pierderea de informatii intre tine si server.
Apare atunci cand placa video sau conexiunea la internet este slaba.

LATENCY

Numarul de milisecunde in care o informatie ajunge la server.

PING

Numarul de milisecunde in care conexiunea ta ajunge la server, apoi inapoi la jucator.
Intotdeauna pingul este mai mare decat latenta (latency), lucru pe care putin il stiti.
avatar
HellScream
V.I.P
V.I.P

Numarul mesajelor : 98
Respectarea regulilor : :
Puncte : 0
Data de inscriere : 11/12/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum